П`ятниця, 19.04.2024, 01:43
Спортивні голуби Олега Теглівця
Головна | Мій профіль | ВихідВи увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Категорії розділу
Мої файли [66]
Форма входу
Міні-чат
Пошук
Наше опитування
Яких голубів ви розводите?
Всього відповідей: 643
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

Пристосування до польоту
29.01.2011, 20:04
У голубів, як і інших птахів, будова тіла і біологічні особливості пристосовані до польоту. Передні кінцівки видозмінені в органи польоту - крила. Добре розвинений пір\'яний покрив...

    У голубів, як і інших птахів, будова тіла і біологічні особливості пристосовані до польоту. Передні кінцівки видозмінені в органи польоту - крила. Добре розвинений пір\'яний покрив. У голубів немає зубів, сечового міхура, тобто тих органів, які могли б обважнювати птицю при польоті. Селезінка, печінку, шлунок-невеликі по відношенню до маси тіла. Органи яйцеобразовуванія функціонують тільки в певний час, а в період спокою вони значно зменшуються. 

    За своєю рухливості і здатності долати простір голуби займають одне з перших місць серед наземних хребетних, швидкість їхнього польоту досягає 100 км / ч. Це обумовлює інтенсивну роботу мускулатури і значні витрати енергії. Кисневий обмін в їх організмі проходить швидко і економічно. Двоетапний процес дихання виник як еволюційне пристосування для інтенсифікації обміну речовин в організмі. З цим же пов\'язана робота травних органів - голуби споживають велику кількість їжі, і засвоєння її протікає швидко. Дані особливості тісно пов\'язані з наявністю у голубів постійної температури тіла, близькою до 42 ° C, стабільність якої забезпечується теплоізоляційним покривом з пір\'я. 

    Тіло голуба підтримується в повітрі літальним апаратом. У цілому механізм польоту полягає в тому, що рухи літальних органів (крил) створюють потоки повітря, які піднімають тіло птиці та направляють вперед. Хвіст грає роль керма і направляє рух в потрібну сторону. Сила опору, який чинить повітря на поверхню крил, залежить від довжини і ширини крила і швидкості його помахів. Сила опору пропорційна квадрату скорочення крил. Найбільший опір при польоті відчувають кінці крил. Досліди з видалення чотирьох-п\'яти кінцевих махового пір\'я призводять до того, що голуб втрачає здатність до активного польоту. У голубів, в залежності від їх породних особливостей, розрізняють два типи польоту: гребний і вітрильний. 

    Гребний політ. Головний літальний апарат - крило, одноплічних важіль, який обертається в плечовому суглобі. Приєднання махового пір\'я і особливість їх рухливості такі, що при ударі вниз крило майже не пропускає повітря. При підйомі крила, внаслідок згинання осьової частини скелета, поверхня дії крила на повітря стає менше. Завдяки повороту махового пір\'я, крило стає проникний для повітря. Щоб голуб міг триматися в повітрі, необхідні його руху, тобто вітер, створюваний помахами крил. На початку польоту руху крил частіші, потім, у міру збільшення швидкості польоту і опірності, число помахів крил зменшується, доходячи до певної частоти. Швидкість польоту птахів дуже велика: наприклад, поштовий голуб розганяється до 18-19 м / с. При переляку, наприклад при нападі сокола, голуб складає крила і буквально каменем падає вниз, розвиваючи швидкість 70-80 км / ч. 

    Максимальна висота польоту голубиного-1-3 тис. м; вище, ймовірно, з-за розрідженого повітря, голубам важко літати. Своєрідний політ «метеликом», при якому голуби як би ширяють на місці, широко розпускаючи хвіст, щоб загальмувати рух уперед. 

    Вітрильним, або ширяє польотом голуби користуються після набору висоти. Іноді вітрильний політ перемежовується з грібним. Голуб набирає висоту там, де є постійний рух потоків повітря, і створює становищем крил певну атаку стрічного повітря. Періодично голуби з\'єднують кінці крил при розкритому крилі і здійснюють плавний політ по колу.


Категорія: Мої файли | Додав: Pigeons
Переглядів: 15963 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024